תוכנית אימונים למתחילים

תוכן המאמר

מהי תוכנית אימונים למתחילים?

תוכנית אימונים למתחילים מיועדת לאנשים שזה עתה החליטו כי הם לוקחים את האחריות על גופם ובריאותם מתוך הבנה כי הם מתחילים משהו חדש בחייהם.

 ראשית נאמר כל הכבוד לאלו מכם שהחליטו לקחת את הצעד ואנו מברכים אתכם על כך. 

אנו ממליצים להתחיל כמה שיותר מוקדם להתאמן ולהקפיד על תזונה נכונה משום שאלו ייקחו את חייכם אל מקום טוב ובריא הרבה יותר. 

אז אם מאסתם בישיבה כל היום מול הספה ובנשנוש ממתקים שלא תורמים דבר לגופכם למעט הנאה רגעית, אתם צריכים לעבור לשלב הבא והוא – העשייה.

מה חשוב לדעת לפני שאנו מתחילים?

אז החלטתם להתחיל להתאמן. חשוב שתדעו לפני הכל כי אין דבר כזה להיות חטובים או להשיג את הגוף שחלמתם עליו תוך מספר שבועות בודדים.

מאמני כושר רבים (ספק אם הם ראויים להיקרא כך) מבטיחים הבטחות שווא למתאמנים כי אם יעשו כדברם אז תוך מספר חודשים יקבלו את הגוף שתמיד רצו. 

צר לנו לבאס אתכם, אך דברים גדולים מגיעים בזכות התמדה ועבודה קשה, ובטווח של מספר חודשים-שנה אתם בהחלט עשויים להגיע לתוצאות מעולות. 

כמו כן, בתור התחלה שימו לב שלא משנה איזה תכנית תבחרו חשוב שלא תעמיסו על עצמכם משקלים רבים מדי.

 הגוף שלכם בתור מתאמנים מתחילים אינו רגיל להעמסת משקלים ואתם לא רוצים להפסיק להתאמן שבוע אחרי שהתחלתם בגלל דלקות שונות.

 לכן, תעשו זאת בהדרגה. 

אנו ממליצים לעשות תוכנית אימונים למתחילים של כל הגוף (תוכנית FULLBODY) על מנת לחלק את העומס על כל הגוף בצורה שווה ומתונה מאשר על שרירית ספציפיים בתוכנית ליותר מתקדמים (AB)

תוכנית אימונים למתחילים מומלצת (FULLBODY)

גב
מתח רגיל – 2 סטים של 3 חזרות לכל סט
חתירה במכונה – 2 סטים של 10 חזרות לכל סט
פולאובר – 2 סטים של 10 חזרות לכל סט

חזה
לחיצת חזה עם משקולות חופשיות בשיפוע ישר – 2 סטים של 8 חזרות לכל סט
פרפר עם משקולות בשיפוע חיובי – 2 סטים של 10 חזרות לכל סט

כתפיים
לחיצת כתפיים עם משקולות – 2 סטים של 10 חזרות לכל סט
הרחקת כתפיים בעמידה עם משקולות – 2 סטים של 12 חזרות לכל סט

יד קדמית
הרמת משקולות יד-יד – 2 סטים של 10 חזרות לכל סט

יד אחורית
פשיטת מרפק בהטיית גב עם משקולת – 3 סטים של 12 חזרות לכל סט

בטן
16 כפיפות בטן ישרות , 12 לכל צד – 3 סטים
אופניים – 3 סטים של 20 חזרות לכל סט
הרמת אגן – 3 סטים של 15 חזרות לכל סט

אם ברצנוכם להתחיל בתהליך בצורה החלקה והמקצועית ביותר לחצו כאן ופנו עוד היום לצוות המאמנים המומחים שלנו. 

אנו מבטיחים לכם ליווי אישי לכל אורך הדרך ותכנית אימונים מותאמת אישית בדיוק  לפי הצרכים שלכם.

לקריאת מושגי חובה עבור מתאמנים מתחילים היכנסו לכאן.

תוכנית אימונים למתחילים
בי פיט לוגו