דיאטת לחם

תוכן המאמר >

בואו לשמוע על דיאטת לחם

דיאטה רק מלחם עשויה להישמע לחלקכם טיפה מוזר.

כאשר אנו חושבים על דיאטה, הדבר הראשון שעולה לנו לראש זה הצורך בהימנעות מקסימלית מצריכת פחמימות.

ובכן דיאטה זאת טוענת הפוך.

לפי הדיאטה אנו צריכים לאכול פחמימות מורכבות כמו לחם במשך כל כמה שעות על מנת ליצור תחושת שובע בגופנו.

כתוצאה מכך נגרם לנו קצת בלבול – על מנת להרזות כן צריך לאכול פחמימות או לא?

אז מה היא למעשה דיאטת לחם?

אז כמו שנאמר, הדיאטה מבוססת על פחמימות מורכבות. למעשה הדיאטה באה למלא לנו את הצורך לתחושת השובע בגופינו בעת הדיאטה.

בדיאטות רבות, אתם עלולים למצוא את עצמכם רעבים.

זאת, משום שהגוף שלכם צועק שהוא רוצה פחמימות – מכיוון שרוב הדיאטות מנסות להפחית בפחמימות מורכבות בגלל כמות הקלוריות הגבוהה שלהן.

באמצעות דיאטת לחם תוכלו לאכול בשלב הראשון לחם כל 3-4 שעות ביום, ולצרוך בין 8-12 פרוסות לחם ביום עם ממרחים שונים שתבחרו.

כמובן שמומלץ להקפיד על ממרח לא משמין מדי על מנת שלא יהרוס לכם את הדיאטה.

תוכלו לשים לעצמכם על הפרוסות טונה, טחינה, גבינה, ביצה, אבוקדו ופסטרמה.

כמו כן תוכלו להוסיף גם יוגורט פרי אחד ליום, ואת הירקות תוכלו לאכול ללא הגבלה.

בשלב השני של הדיאטה תצטרכו להשתמש בתחליפי לחם כגון: אורז, גריסים, בשר, דגים פסטה ועוד.

יתרונות וחסרונות של הדיאטה

ישנם שני חסרונות קטנים שעלינו להביא לידיעתכם לפני תחילתה של הדיאטה.

ראשית בדיאטה אתם תהיו חייבים לאכול כל 3-4 שעות, מה שלפעמים מעט קשה לביצוע.

שנית, הדיאטה עלולה לגרום לכם לחוסר בויטמין b-12 ובסידן.

לעומת זאת, יתרונותיה של הדיאטה רבים.

הדיאטה היא קלה לביצוע וכן ניתן לגוון בה בבניית ארוחות שונות.

כמו כן, לא מדובר בדיאטת כסאח שמרעיבה אתכם וגורמת לירידה מהירה מדי במשקל, אלא בירידה הדרגתית.

בנוסף, הדיאטה תוריד לכם את רמת הסוכר בדם ובכך תחסוך לכם את החשק למתוקים שבשאר הדיאטות עלול להקשות עליכם מאוד.

לסיכום, אין ספק שיתרונותיה של הדיאטה עולים על חסרונותיה, אך כדי להצליח בדיאטה בצורה המיטבית, תצטרכו ליווי מקצועי.

תזונאי מוסמך יראה לכם את הדרך הבטוחה על מנת לעשו זאת בקלות ובקלות.

אנו מציעים לכם ללחוץ כאן ולקבל את השירות הטוב ביותר בתחום!

לקריאה נוספת אודות דיאטת לחם היכנסו לכאן.

דיאטת לחם